Over A Simple Life

Ik ben Annemarie Nicholson (1977), getrouwd, moeder van 3 kinderen en woonachtig in Hilversum.
Uit eigen ervaring weet ik hoe hectisch en druk het leven kan zijn. Het kan best lastig zijn om het werk, het huishouden en het gezin te combineren. Daarbij komt ook nog de administratie, sporten en ons sociale leven. En de tijd… die lijkt vaak te ontbreken. Een goede balans vinden tussen werk en privé is niet altijd makkelijk.

Toch is het wel degelijk mogelijk om meer rust en ruimte te creëren in uw dagelijks leven. Door beter te plannen en een aantal dingen anders te organiseren kunt u uw leven een stuk makkelijker en overzichtelijker maken. Dit gaat niet vanzelf en vergt in het begin wat tijd en discipline, maar uiteindelijk levert het u heel veel op. Meer rust en ruimte in uw hoofd en nog belangrijker, meer tijd om de dingen te doen die voor u belangrijk zijn.

Als jong meisje was ik al bezig met het opruimen, veranderen en gezellig maken van mijn kamer. En dat is eigenlijk nooit opgehouden. Structureren, organiseren en plannen gaan mij goed af en ik vind het ook nog eens ontzettend leuk. Daarbij heb ik een passie voor interieur en ga ik graag op zoek naar praktische oplossingen om meer ruimte en rust te creëren in huis.

Na mijn studie Rechten heb ik ruim 13 jaar met plezier gewerkt binnen de financiële dienstverlening, eerst als jurist en later als accountmanager, onder andere binnen het vastgoed. Ook hier kwamen mijn organisatorische talenten goed van pas.
Toch besloot ik een aantal jaren geleden dat ik toe was aan iets anders, een nieuwe uitdaging. Ik besloot een time out te nemen om erachter te komen wat ik nu echt wilde gaan doen. Ik volgde de basiscursus Professional Organizer bij het NBPO, zette me in als vrijwilliger voor SchuldHulpMaatje, en verhuisde met het gezin naar Spanje en later ook weer terug.

Begin 2019 besloot ik te gaan doen wat ik eigenlijk al mijn hele leven met plezier doe. Iets waar ik energie van krijg, maar ook veel voldoening uit haal. Met A Simple Life help ik mensen met plannen, organiseren en structureren in de breedste zin van het woord.  Want wat mij van nature goed afgaat deel ik graag met anderen. Van het organiseren van het huishouden, het opruimen van een woonruimte tot het begeleiden van een (internationale) verhuizing.  Niet is mij te veel of te weinig….

In mijn collega organizer Anne-Marie Kalff heb ik de ideale partner gevonden om mee samen te werken. Door onze talenten en ervaringen te bundelen kunnen wij snel en effectief de grote klussen aanpakken.

Back to Top