Verhuizen

Voor veel mensen is een verhuizing een bron van stress. Dat is niet vreemd. Er moet veel gebeuren in een korte tijd en we hebben het eigenlijk al druk genoeg.

Er zijn vaak genoeg helpende handen tijdens de verhuizing, maar ook dan kan een verhuizing chaotisch verlopen. Een goede voorbereiding en planning zijn de basis van een soepele verhuizing. Daarnaast is een verhuizing het ideale opruimmoment. De ervaring leert dat we in één jaar al veel spullen verzamelen die we niet of nauwelijks gebruiken en die we vaak niet eens echt nodig hebben. Weet u precies wat er allemaal op zolder, de garage, de kelder of in één van de velen kasten ligt?

Door van te voren de tijd te nemen om uw spullen uit te zoeken voorkomt u dat die overbodige spullen mee gaan naar uw nieuwe woning. En wat is fijner dan een frisse start te maken in een nieuw huis zonder de ballast van al die extra spullen en overvolle kasten.

Samen gaan wij de verhuizing voorbereiden en plannen. We bekijken welke spullen mee gaan naar de woning en welke spullen niet meer passen of niet meer nodig zijn. We zorgen dat deze spullen een goede bestemming krijgen. Weggooien kan altijd nog en vaak kunt u er iemand anders blij mee maken.

Bij verhuizingen werk ik graag samen met mijn collega Anne-Marie Kalff. Wij zijn een team en goed op elkaar ingespeeld. Daarnaast hebben wij zelf veel ervaring door onze eigen (internationale) verhuizingen. Door onze talenten en ervaringen te bundelen kunnen wij snel en effectief de grote klussen aanpakken.

Back to Top